fredag 16 juli 2010

Fredag...


Ja. inte har jag hunnit med att ta några nya bilder, då jag målar skifferskyltar, och ett bord idag....dessa tog jag häromdagen, på gamla ramar som fyndades på loppis förra helgen...de gjorde sig bra på öppna spisen med mina gamla foton ur släktalbumet!


Dessa gamla skolplanscher köptes för några månader sedan, och häger på pojkarnas rum på övre plan, där de mest spelar TV-spel och ser på TV.....har aldrig förr sett dessa motiv men tyckte de passade hos pojkarna...de är ju inte i bästa skick, men vem är det, haha!



Annars har jag hållit på med dessa, som ska till Danmark:)
Nä, nu ska jag ut och måla andra varvet på ett 1800-talsbord.... vi hörs!

6 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Ramarna var jätte fina! Och gardinen blir underbar!
Ha en skön helg!
Kram Pia

Ullis/Leva på landet sa...

Du verkar verkligen ha fullt upp just nu. Har inte heller sett just de planscherna förut och jag tycker att vi har massor på skolan. Har kanske funnits på skolorna för lite äldre barn och inte på småskolan. har mejlat dig.
Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Joyforhome sa...

så häftiga skolplanscher :) aldrig sett förr faktiskt

Kramar Malin

Marie sa...

Ljuvliga ramar och vilka coola skolplanscher!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Hanna sa...

Fina bilder och mycket att göra förstår jag.
Kram
Hanna

Britt sa...

Hej!

Ska se om jag inte kan få ihop en dag och komma och hälsa på er!

Vad kostar den lilla skänken och blomtrappan?

De var otroligt fina.

kram Britt