söndag 21 augusti 2011

Butiksbilder...


Hej på er...redan söndag, gårdagen tillbringades på Laxarby marknad och på hemmaplan, finns en hel del att ta itu med här också vill jag lova......här kommer några butiksbilder.....underbara mammelucker, 250 kr, superläckra under en tunika:)
Mina handmålade rullisar har ni ju sett förr....detta mönster kostar 900 med önskat monogram....


En fantastisk skolplansch...köptes under resan till Dalarna, älskar färgerna i denna plansch:)



En stoor lövsågad kandelaber i svart och guld, maffig:)





lite smått och gott.....
Glömde ta ett enda foto igår på marknaden....vår Eskil fick höra säkert 25 gånger att han såg ut som Emil i Lönneberga, så inspirerad som han blev, sitter han just nu och tittar på Emil på auktion i Backhorva:)
Ha en fin dag!






4 kommentarer:

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hej söndagsmorgon!
Va´fina saker du har i butiken. En fråga; Det som hänger i bakgrunden vid bordet på sista bilden; är det en väv, rullgardin eller vad?
Till salu, mått, ja förklara det du kan och kostnad.
Hälsningar från norr
Carin

hemtrevnad marie sa...

Carin tyvärr kan jag inte lämna kommentar på din sida, mitt googlekonto spökar igen:(
Det är en utav mig handmålad rullgardin, detta är ett möster jag tagit upp av en gammal bonad....priset på denna är 1250 för målning(du lyckades pricka mitt allra dyraste mönster;)) och , för en meter rullgardin199 kr, går givetvis att få i alla möjliga storlekar...
kraam

hemtrevnad marie sa...

Carin, glömde säga att all information finns på min hemsida, www.123minsida.se/hemtrevnad

skifferhuset sa...

Så mycket mysigt du har i butiken!Ha en fin dag! Kram Iréne