måndag 5 oktober 2009

Tolixar till salu!


Hej på er!!
Mässan i helgen, blev då inte så välbesökt som man kunde hoppats på...så man hade väl mera med sig hem än dit;)
Jo det blev förstås några inköp....men dem får ni se en annan dag, då jag inte ens orkat packa upp alla lådor ännu,och jag minns inte i vilka de låg, hihi!
Ett par speglar , och ett par kannor blev det...vilken skräll va, haha!

Och så hade jag med ett par av dessa skönheter, men det var nog ingen som fattade vad detta var för stolar....de undrade nog hur man kunde ställa en gammal plåtstol på ett bord och dessutom försöka få den såld...ja det kommer inte alltid rätt personer.....
nu har vi istället lagt ut två av dessa på blocket ifall någon är intresserad, de är mycket sköna att sitta i...men vi har sex stolar och två pallar och har inte använt två av stolarna på hela sommaren, så det är ju för mycket till lyx att ha dem ståendes bara....dessutom har vi ett liiitet kök.....alltså två gamla mörkröda tolix till pangpris!


Usel bild , jag vet...men jag tror inte jag visat detta fina timplådelock som jag hittade i sommar...hos Herbret Antik förstås....det är mörkgrönt och rödbrunt och passar såå bra i hallfönstret.
Allt för idag!
Ha det!

6 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, ibland behöver man rensa lite.
Själv har jag en uppsjö av saker som jag ska gå igenom just nu, men jag tar en låda i taget också passar jag på att göra lite annat kul emellan också.
Sköt om dig!
Stor kram Mia

Vit Gladiolus sa...

Ja du de är snygga de där tolix stolarna!!! Verkligen! :=)
Kraaaaam

Anna tassar in.. sa...

Oj vad du handlar och säljer om vartannat..jag hänger knappt med i svängarna..men fint är det du..

anneli sa...

fint kort i tidningen idag! Vacker klänning...jag vacker hela du! och med stiliga mannen där i bågen...

Vita små hjärtan sa...

Härliga stolar, man ser dom inte överallt precis!
Kram Agnetha

Ullis/Leva på landet sa...

Skönt att få rensa ut, men det tycker jag att du är superduktig på hela tiden. Måste bara gratulera till bröllopet. har inte hunnit hit sedan dess. Så kul att få gifta sig och det ute i det fina höstvädret.

Ha det bra!
Kram Ullis