fredag 3 september 2010

Rullgardiner i motljus....


Idag har min kära lilla mormor födelsedag hon blir 85 år!! , grattis lilla mormor, i morgon vankas storkalas!:)

Är det någon som inte köpt Lantlig Charm ännu, så rekommenderar jag det...har ett enda exemplar kvar till försäljning hos mig, maila om intresse finns!


Ni känner ju till att jag handmålar rullgardiner, färgval och mönster efter önskemål från kund förstås...kanske en krans med ert monogram?


Bolsterrand med namn , årtal tex....



Eller ett barnmotiv på mörkläggningsgardin i lillan eller lillens rum?


Vitt på vitt är populärt, lagerkrans med bandrosett och girlanger går ju aldrig ur tiden
...mer rullgardiner och annat jox finns på min hemsida www.123minsida.se/hemtrevnad
Välkomna in!

8 kommentarer:

Linnea sa...

Hej och god morgon, jag älskar dina gardiner, jag kommer att önska mig det i julklapp! Hoppas du får en trevlig helg med kalas och allt.

Många kramar Helena

Skogslyckan sa...

Så underbart vackert du målar.
Ha en fin helg!
Kram Pia

Marie sa...

Har sagt det förut, men säger det igen, jösses vad duktig du är på att måla Marie!!!!

Ha en trevlig kalashelg!
Kram Marie

Alberte sa...

Disse gardinene skal jeg merke meg. Vakre!
Gratulerer til mormor.
KLem, Jannicke

Inka sa...

Åh, herre jistanes vilka snygga rullgardiner. Du är ju baraq helt suverän människa. Så otroligt dekorativt och snyggt.

Kram Inka

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Ja, har ju också sagt det förr - helt fantastiska rullgardiner! Kommer bara inte till skott att beställa! Men man vet aldrig!
Ha det så bra i helgen önskar
Carin

Vita små hjärtan sa...

Du är då alldeles fantastisk med dina gardiner!!!! Så fina!
Kram Agnetha

Made in Persbo...Carina sa...

HA! Va kuuul att du vet vilket reportage jag menar, och att du tom minns vad hon hette och vad hon gör idag! :) Jättekul!
Har tyvärr inte kvar reportaget längre men jag glömmer det aldrig. Det satte sig i minnet :)

Kraaam, Carina