söndag 3 oktober 2010

Söndag kväll....


Ja, så var det söndag kväll och jag har målat rullisar hela dagen, så nu ska jag snart ta mig en kopp kaffe och varva ned med Lanliv tänkte jag mig...sedan väntar Irene Huss ikväll...sticker nog imellan med en god deckare per bok först.
Igår kväll kom goa vännerna hit....denna fina ljusburk med egenhändigt gjorda ljushållare och madonnabild på bibelpapper fick vi, så fin!!
Selma är en nyfiken och busig katt......


Hur ska jag komma åt de där roliga lysena???....???
Vilken tur att få en kattsäker ljusburk!!:)
Ha en fin kväll!

6 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Nämen du..vilken underbart fin ljusburk !! Och lilla kissen, sååå söt alltså..
Men herregud vilken söt liten docksäng du ropade in på auktion !!! Åhhh en sån vill jag ha...
Kraaam Anette

Alberte sa...

Nydelig lysestake!
denne ideen skal jeg kopiere:)
Takk.

Klem ♥ Jannicke

Linnea sa...

Jättefin ljusburk, den sprider verkligen hemtrevnad ;) Skickade efter två böcker i dag,, väntar med spänning då vi ska lägga näsan mellan bladen och njuta av inredningstips och vackra bilder inför julen. Kommer att bli tomt utan dig i affären i morgon.

Ha en trevlig kväll

Kramisar Helena

Pilgården-Susanne sa...

Kissen är ljuvlig!!!
Kram Susanne

Anette sa...

Vilka vänner du har som ger dig såna här fina saker =))

Ha en bra måndag

kramar @nette

Linnea sa...

Japp, nu är du allt nyfiken :)
Jag har pysslat på i dag men blommor är väl mest snitt som kommit nya bland annat Cool Water rosor som är ljuvliga, lila i tonen samt faktiskt kål på snitt mm.
Ses i morgon bitti.

Kramis Helena