måndag 19 januari 2009

Bara text???!

Ja, inte vet jag vad som är fel, men det går inte att få in bilder idag.

Här har vi iallfall fått snö så att vi är mer än nöjda just nu....hoppas att folk tar sig till skola och arbeten, för det var så mycket snö så att Guben knappt tog sig ut här...hoppas de större vägarna är bättre!
Vi har haft en helg med gäster både lördag och söndag...och det är ju trevligt!...lite bökigt dock utan stolar...har ju ännu inte hittat några som jag vill ha...eller för den delen har råd med!
Rullgardiner har också målats, så det har varit lite arbete också!

Nä, nu ska jag snart väcka lilleman, (som för en gång skull sover, det brukar han aldrig när jag gått upp)...så vi får oss lite frukost och kaffe förstås!!
Sen så tycker jag att ni ska gå in till LantlivsAnette och rösta på henne ...hon är nominerad till ambassadör för Kalix!!

Allt för nu...ha en fin dag!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppsan, fler som är på linjen..jösses vad det snöat i natt! Idag är jag nöjd, att jag slapp gräva fram bilen...gäller ju att se det positiva...Det verkar vara full rulle på rullisavdelningen :) så roligt!!

annashusidingtuna sa...

Vad konstigt att det inte går att få in bilder, men det är ju så där med datorer i bland...
Kram Anna

Annika sa...

Hihihi har haft bildproblem hela helgen jag... o snö har vi fått vi mä.... ha det så gôtt... Kram Annika

Viola sa...

SÅ DET HAR VARIT FULLT HUS I HELGEN, VAD MYSIGT, HÄR HAR DET VARIT GRÅTT OCH SLASK IDAG, INGET VIDARE ALLTSÅ, SKULLE HELST VILJA GÅ I IDE, SÅ KLART JAG SKA RÖSTA PÅ ANETTE, HADE OXÅ KRÅNGEL MED MINA BILDER NÄR JAG SKULLE LÄGGA IN I EM, DET TOG VERKLIGEN TID, HA EN BRA KVÄLL, KRAM

Ullis/Leva på landet sa...

Tänk att det ska komma så mycket snö igen. Nu har jag precis vant mig med att det blivit rent från snö. Såå fin liten fröken som har flyttat hem till er. Härligt med allla saker du har i köket. Tänk att du gjorde så fina fynd här i Dalarna, *s*.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Kristin sa...

Hej du! Tack för kommentaren hos mig, och jag ber om ursäkt för att jag inte hört av mig tidigare (vi har haft magsjuka i en hel vecka... suck).

Vad roligt att höra att ni har och har haft samma spis som vi ska köpa!!! Jättekul att höra någon som tyckte den var bra, det stärker självförtroendet att den kommer bli kanon hos oss! :-)

Blogger kan vara lite si och så ibland tycker jag, men om man provar lite senare så brukar felet ha gett med sig. Det är väl hög belastning eller något. Hoppas det löser sig!

kram till dig

Bygatan sa...

Hej och va kul att jag hittat hit!

Har du möjligtvis någon liten dörr med spröjsfönster? eller en med bara speglar? Har tänkt mig en sån till en skafferidörr i framtiden. Är även på jakt efter ett fint spröjsfönster...hojta gärna till om du har nåt på lager att sälja!

Ha en bra dag, kram Lena