söndag 28 juni 2009

Bildkrångel igen....


Ja, nu krånglade det med överföringen av bilder igen....jag hade tagit en massa bilder från loppisen , men jag fick in tre.....tur att man är ett sånt datasnille, haha!
Jag målar fortfarande rullgardiner, så jag kan ju säga att jag inte blivit direkt solbränd under veckan...men vi tog faktiskt lite rast i fredags kväll , och var en sväng på auktion, och till en jättefin antikaffär igår förmiddag, man måste ju inhandla lite vet ni.....och tänk , vi hittade ett sååå fint skåp till oss själva, vi som letat efter mera förvaring på höjden...alldeles ljuvligt är det...och Guben min har hämtat det idag utanför Hedekas...men ingen bild än så länge...det ser ut som om man släppt en bomb ungefär här inne , när man flyttat ut hörnskåpet i köket och plockat ut allt porslin på en massa bord....det blir till att få till det snabbt , så att jag får plats att måla rullgardiner igen, nästa inlägg så hoppas jag kunna visa bilder på skåpet !


Ja, det blev tre fattiga bilder från loppisen.....och det ska in flera möbler under veckan, det blir till att plocka ut något nu , så vi får rum med skåpet, hihi!


Lite plock i cremegult.....


Lite av varje finns det , både loppis och antikt...och lite nymålat....
Ja, fler bilder än så blev det inte ...och rekordsnabbt blev inlägget, så det finns säkert en massa fel här och där, med tiden räcker inte riktigt till nu....
hoppas ni alla har det gott i värmen!

11 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken otur att du inte får in dina bilder som du ska. Skulle tro att din loppis är alldeles full med jätte fina saker. Ska bli kul att få se skåpet sedan.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Anna tassar in.. sa...

Himmel vad jag gärna skulle vilja komma på din loppis..det verkar vara en loppis med ordning & reda..och det gillar jag..kan tro att många vill köpa dina rullisar som ju är å vackra..

♥ Pia... sa...

Hej ..sitter och funderar på ..kanske man skulle planera ett loppisbesök i rud...måste ta en rejäl funderare på detta...synd att det ska krångla blogger så med oss..jag håller fortfarande på med att försöka komma in på en del bloggar..men förjäves...ha gött de ..och du..inte blir jag solbränd heller..orkar inte ens sitta i solen såå varmt som det är...kram..Pia

Kristall & Pynt sa...

Ska bli kul och se ditt skåp.
Ha det gott
Kram

Viola sa...

Du det där skåpet blir man ju nyfiken på...och vad jag kan se av dina bilder så skulle nog VIOLAN hitta ett och annat på din rar loppis...;-D..ha det så gott nu i värem...kramen

Vardags-mirakel sa...

Bara trevligt att få se bilderna du lyckades få fram, ha det bra i värmen! kram Eva

Rummet för välbefinnande sa...

Vad mysigt det ser ut med er loppis. Förstår att det är en hel del jobb, men himla kul också.
Och du målar tappert på ser jag. Själv jobbar jag också tappert i denna sommarvärme så jag lär nog inte bli så värst brunbränd i år heller.....
Kram Mia

Vita små hjärtan sa...

Vad mysigt med egen loppis!!!
Kram Agnetha

Anonym sa...

nu får jag försöka ta mig upp någon dag...till helgen tror jag inte det är något speciellt...hur har ni det? Är det öppet?

lajsan sa...

det var jag...

Katarina sa...

Vad fint du har det i loppisbutiken... Ha det bra i solen!
Kram Katarina