torsdag 16 december 2010


Jag är väldigt förtjust i gammeldags pappänglar, Jenny Nyströmflickor och tomtar på rad....dessa har hängt med i måånga år.


Tomteparaden på hyllan köpte jag däremot på Baldersnäs i somras, det gäller att ha framförhållning:)
Tror dock att jag ska göra en utrensning på skänken och hyllan här i köket, har inte riktigt hunnit med det...bara knökat dit pyntet....men det får bli på söndag , hinner nog inte förr...
nu har jag iallafall målat klart alla mina rullisbeställningar för denna gång , bara skifferskyltar återstår, men imorgon blir det butiksjobb.
Ha en fin helg!

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Å har du jobbat kalrt med rullisarna nu måste vara en skön känsla när det är klart.. julefriden innfinner sej lite var stans nu:).. pyntat och klart ärre inte hos mej..än. på söndag har jag tänkt mej att det ska bli .. ha de gött ..kram..Pia

Linnea sa...

Hej i stugan,,kommer i vanlig tid i morgon så åker vi kana till jobbet :)

Kram Helena

Hanna sa...

Ha en fin adventshelg!
Kram
Hanna