tisdag 26 april 2011


Oj vilket väder vi haft i påsk!!!
Och nu är det ju lagom varmt också, inte som mitt i sommarn då man måste sitta i skuggan och flåsa!:)
Även om jag målat rullgardiner och jobbat i butiken även denna helg, så har vi passat på att vara ute så mycket vi kunnat....idag väntas det regn hade maken hört, så man får vara nöjd att få några solstrålar och vitaminer !


Idag väntas det butiksjobb igen, och nya blommor anländer i eftermiddag, det är tur för snittkylen och uteblommorna är i princip slut efter denna helg.....
Hemtrevnad Enetsvägen 3 Dals Långed.
Välkomna!

4 kommentarer:

Maria sa...

Hoppas du haft en underbar Påsk. Det har vi haft här hemma. Kramar Maria

Fågel Blå sa...

Hejsan!!!!
Ja du vilken underbar Påskhelg vi haft!!!!
Och vilken väder!!!!
Helt lovely!!!!
Önskar dej en ny finn vecka!
Kramm Kathrine

Lev Vackert sa...

Vackert!

Anne-Lie sa...

Hallo vännen!!
Hoppas att du har haft en härlig helg,och att du har fått vila lite??
Vad jag önskar att jag bodde närmare dig så jag fick titta in i din fina butik...men det blir ju snart sommaroch semester!!!
Tusen kramar vännen till dig!!!
Anne-Lie