tisdag 19 april 2011

Påskvecka....

Ja nu är vi mitt i påskveckan.....igår hade jag en ledig dag som tillbringades på resande fot...sonen skulle till ögonmottagningen i Göteborg, så vi passade på att hämta hem lite nytt(gammalt) till butiken....något kommer in idag, och något lite senare....på hemmafronten hinns inte mycket med då jag målar rullisar på varje ledig stund....med lite påskpynt har kommit fram iallafall:) Riset blev grönt på en dag! Idag inkommer fler blommor förstås, och jag väntar även en sändning från Affari denna veckan:) Hemtrevnad Enetsvägen 3 Dals- Långed 0531-41234

4 kommentarer:

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Nu kommer allting bara att explodera i naturen, om det fortsätter vara så här varmt.
Kram Marie

Anonym sa...

Hejsan! Jag önskar dej en fin påsk. Kram

Rummet för välbefinnande sa...

Trevlig påsk Marie!!!!!
Kram Mia

LantlivsAnette sa...

Jamen jisses vad mycket fint du har, jag har nu suttit o förstorat alla bilderna !! Wow vad mycket som jag skulle vilja ha..tänk ändå om jag hade bott närmare, då hade jag varit titt som tätt i din butik, såå roligt vi hade haft..
Du, kika in på min blogg idag, du har vunnit något hos mig !!
Ha nu en jättefin Påsk
Kraaam Anette