torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag....


Hej på er!
Redan skärtorsdag och man har målat lilleman till påskgubbe inför påskfrukosten på förskolan:)
Dessa blommor skulle jag vilja ge er som troget tittar in, trots att jag inte hinner kommentera just nu!



I butiken har det inkommit en del nyheter fån Affari, däribland de fina kronorna på bordet:)



I snittkylen finns bl.a. underbara ljusrosa/limefärgade franska tulpaner...vit syren, ljuvliga nejlikor...




Ljusgul härligt doftande hyacint!






Härliga papegojtulpaner:)




Rokokodamer och herrar....




Underbar gammal blus och spetskrage ....gammal kryddhylla från Rörstrand....




Utsikten från mitt affärsfönster, sämre kan man ha det:)

Hemtrevnad

Enetsvägen 3 Dals-Långed.

0531-41234.














7 kommentarer:

Pilgården-Susanne sa...

Glad Påsk! Vad fint du har det i butiken. Jag öppnar min gårdsbutik 2 juni och det ska bli så kul. Mycket jobb men man får ju utlopp för kreativiteten. Kanske blir lugnare hemma i fortsättningen ;)
Kram Susanne

Fågel Blå sa...

Åhhhh jag njuter av dina vackra bilder!!!!
Och vilka blommor du säljer!!!!
Så fiiiint!!!!!
Önskar dej en Glad Påsk!!!!
Kramis Kathrine

Hobbykällaren sa...

Vilka underbara blommor, härliga bilder. Ha en trevlig helg. Kramar från oss.

Lajsan sa...

Franska tulpaner...mums! Glad Påsk på er!

Marie sa...

Underbart vackra bilder Marie!

Önskar dig och familjen en riktigt Glad Påsk!

Kram Marie

Rummet för välbefinnande sa...

En riktigt stor påskkram till dig Marie.
Längtar så efter att komma och besöka dig i affären, men tiden räcker inte till helt enkelt. Men, jag hoppas det kan bli snart.....
Ha det så bra!
Kram Mia

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket fint du har i butiken, förstår att du har fullt upp.

Önskar dig en fortsatt trevlig påsk!
Kram Ullis