torsdag 12 maj 2011

Min vinst!


Hej på er!
Igår kom mitt första nummer av min tidningsvinst hos Anette www.lantlif.blogspot.com
Mycket trevligt att tidningen nu är på svenska!:)


En bukett helt i min smak ur tidningen.....




Underbart trädgårdsliv......





Lantlig engelsk inredning.....



Och så lite butiksbilder.....denna kristallkrona är nyinkommen......




Lovely flowers även hos mig:)



Superfin vägghylla, kan användas åt båda håll:)



Lite annat smått och gott!

Välkomna till HEMTREVNAD på Enetsvägen 3 Dals- Långed!














3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Marie
Grattis, vilken jättefin vinst. Har precis köpt den tidningen, är jättebra. Ser att du har så mycket fint i din butik också, det är mycket jag gillar på bilderna.
Ha en fin torsdag
Kramar
AnnaMaria

Fågel Blå sa...

Hej Marie!
underbara bidler Grattis till den fina tidningen!!!
Jag har mailat dej, nu är det andra gången!!!!
Måste vara nåt fel!

ha en fin dag!
Kram Kathrine

LantlivsAnette sa...

Hallo !!! Åhh vad bra att du har fått det första numret nu,!!! Toppen..
Åhhh så mycket fint du har fått hem i butiken !!
Kraaam Anette