tisdag 3 maj 2011

Vårt nya skåp.


Hej på er!
Måste visa vad maken gjort i fredags när jag kom hem...detta skåp har stått i ladugården länge och inte hunnits med...maken målade insidan i grått och ställde in det....jag var då förstås inte sen med att piffa lite:)
Ser ni smörblommorna på tork i förgrunden....de kommer att hamna uppe på skåpet sedan...tänk att det redan finns smörblommor:)


Detta skåp kommer att få stå öppet....finast så:)
Nä, nu ska jag snart ut i det otäcka vädret(Snö/regn) med hunden sedan vidare till butiken....
ha det!

4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhhhh så vackert!!!!
jag njuter av dina vackra bilder!!!!
Så fint det blev med skåpet!!!!
Ha en fin Dag trots snö och kyla!
Kram Kathrine

Idas linneskåp sa...

Det var verkligen kul att träffa dig i din fina butik! Vilken fin blogg du har :) Kram Veronika

Livet på landet sa...

Underbart vackert skåp!
Önskar dig en härlig kväll:)
Kram Helena

VACKRA hem och interiör sa...

Så fint skåp, härligt med en så händig man! Jag har mätt mitt fönster invändigt och det är 234,3 cm brett och höjden är 240 cm. Vad tror du - blir det en väldigt stor rulle upptill när den är upprullad? Är det med fjäder och vanligt gammaldags snodd? Jag är jättetacksam om du kan kolla detta samt pris på ett sådant specialmått.

Kram
Pia