fredag 12 oktober 2012

Hej på er,  en dimmig kall fredag, maken är på älgjakt och själv jobbar jag hemma, då någon måste ta hand om minstingen efter skolan....tror banne mig jag ska sticka i mellan torktider med ett bullbak:)

Här har vi en bild från vardagsrummet, ni som följt mig tidigare ser att jag inte direkt byter ut möblemanget efter nya boendet, nä, boendet får anpassas efter möblemanget;)

I detta rum har vi bara målat väggarna i en bruten vit och en ljust grå nyans samt satt en list på mitten, (hittades förövrigt på vinden och har suttit som locklister ute på huset, återbruk gillar vi:))
Golven slipades och målades ljusgrå......tanken är  också att måla grå väggfält här, men det är inte så stora väggytor kvar, så vi får se hur jag löser det.....
Ha en fin fredag!

1 kommentar:

Annika sa...

Mmmmm läckert!!!!! o möbler man gillar ska man ju inte göra sig av med.... Kram Annika