tisdag 30 oktober 2012

Nya rullgardinsmönster.

 Hej på er...till vårt fula sovrumsfönster, (kan verkligen inte med mittposten på"fel" ställe, men det får bli  ett senare problem)blev det att måla ett nytt mönster i blått, jag är verkligen ingen "blå" människa, men här bidde det en tapet med blått toille de jouymönster (hoppas jag stavat rätt )uttalet är det ännu värre med..men jag har full koll på mönstret;)
Här i fönstret blev det två gardiner och lite pyssel med mönsterpassningen...
I vardagsrummet , finns en av mina gamla klassiker i lite uppdatering vid rosetten,annars är jag väldigt nöjd med vitt på vitt, en av mina storsäljare:)
I går började jag på en ny julrullgardin,fortsättning följer .
Ni vet väl att ni kan följa uppdateringar i butiken även via min facebooksida Hemtrevnad
Ha det!

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Hallo hallo.. snyggt du gör .. målar och står i ser ja... ja nu är det bara en månad te jul.. kul;) så det finns att göra nu minsann.. läser mer på fb än i bloggvärlden nu ..tyvärr får jag väl säga.. saknar lite det däär.. men fb är snabbare att kommentera i.. ha en skön helg.. kram..Pia