onsdag 11 november 2009

Nyaste bordet här hemma...


Ja det blir ett snabbinlägg idag också...har såå mycket att göra ännu, fast nu väntar jag på en sändning rullisar till...som jag verkligen hoppas kommer idag...annars sitter jag här och grundmålar skyltar...
Här är iallafall ett nytillskott, ett supergulligt litet bord med låda...från Herbret Antik förstås...där hittar man mycket fint!
Visst passar det superbra till vår tapet!

Rödbrunt och lagom slitet!


Och så vill vi tacka hela gänget med vänner( ingen nämnd, ingen glömd) för detta fantantiska presentkort till Grythyttan...dit har vi velat länge!!
Det får bli en mingelkväll längre fram, när det lungnat ned sig lite...
Tack snälla ni ,och puss på er allihopa!!
Ja detta var allt för idag...nu åter i vitfärgen!!
Ha det!

8 kommentarer:

Viola sa...

Vilket rart bord och fin gåva..det blir en upplevelse det..tack för tipset men har precis köpt min sista soffa på en loppis till boningshuset..mannen blir galen om jag säger vi ska hämta något mer..:) ha en bra dag, KRAM

Anna tassar in.. sa...

Så nice..och fintidningen under..härligt.

Oj Grythyttan..så roligt..och gott och festligt..

annelajsan sa...

fullt upp i verkstan - du kör så det ryker nu! Så himla roligt att ni tyckte om Grythyttan...jag var lite i valet och kvalet, men nääääee det klart dom ska till Grythyttan tänkte jag och beställde! Boka in er pronto!!

LantlivsAnette sa...

Ohhh vilket fint bord !! Sååå fint ni har det överallt..
Nämen, Grythyttan, himmel så skoj !! Det är alltid roligt att ha något att se framemot !!
Kraaam Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grythyttan kommer och bli jätteroligt, jag har aldrig varit där, men hört av kompisar. Vilken fin present. Och bordet är jättefint, fint slitet också.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Pilgården-Susanne sa...

Ja småbord kan man inte få för många av! Gulligt!
Kram Susanne

Pilgården-Susanne sa...

Hej igen! Tyget köpte jag i Borlänge på Önskehuset men jag har sett det lite överallt o i andra färger på bokstäverna, beige, ljusblått. Lantliv i Leksand säljer det också www.lantlivinredning.se
hon har ju webbutik eller om jag kan köpa o skicka till dig? Kommer inte ihåg priset 150-175 kr/m ca.
men då blir det ju frakt också.
/Susanne

Anne-Lie sa...

oj vilket gulligt bord....som du sa så passar det utmärkt till tapeten!!!
Men vet du..det skulle vara jättefint hos mig också!!!!hihi
Kram på dig!!
Anne-Lie