torsdag 19 november 2009

Nytt på min loppissida.


Jag har äntligen fått ut lite nya saker på min loppissida på hemsidan....(klicka på rullgardinen på bloggen längst upp till vänster, så kommer ni in, klicka därefter på antikt och kuriosa.)
Ska verkligen försöka hinna med att lägga ut flera saker, men tiden har varit knapp....har mycket mera, och söker ni något så kan det hända att det finna i gömmorna, har en hel del möbler också!
Bara att fråga!
Denna stora vita skål kostar 80 kr.


Denna söta gamla duk kostar 40 kr



Kaffekvarn 180 kr



Vit träbytta 80 kr



Tolixstol, gammal ,mörkröd, 950 kr.
ja det finns mycket mera, detta var bara några exempel ....här byts det ju ut grejer vet ni , och mera bilder finns på sidan alltså....
ha det!

7 kommentarer:

Kristall & Pynt sa...

Så fina saker, och fin ljusstake du köpt.
Ha det gott
Kram Sofia

Stina sa...

Fina saker. Stolen är ju för snygg alltså.:-) Kram Stina

Anette sa...

Så fina saker ojojoj..måste kika vidare

kram så länge @nette

Fågel Blå sa...

Hej underbara saker du visar, och tack för titten!
Kram kathrine!

Vardags-mirakel sa...

Så fina saker, men här är fullt i skåpen...ha en skön helg! Kram Eva.

Ingmarie sa...

Va kul att man kan få saker sålda...man kan ju inte spara på allt!
Stolen blir ett kap för den som köper....KÖP NU!

Ha det göt gött...

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Jag kan också ha loppis efter att vi tömt min ma:s 3 vånings hus.
Mycket vill man inte skiljas från men det finns mycket som säkert andra också skulle vilja ha!
Trevlig helg på dig önskar jag
Carin