fredag 12 november 2010

Jeanne d Àrc living jul i butiken!


Lite nytt finns i butiken igen.... igår fick vi in lite nya möbler också, men jag hann inte fota dem....stolar i leksandsmodell, bla...hörnskåp mm.


Lite nya skifferskyltar inför advent....



Så har Magasinet äntligen anlänt!!
Ni som förbokat, passa på att hämta dem innan helgen, det var såå mycket fint i den!
Några få ex som ej är förbokade finns också kvar!
Hyacinter i en kopparform är väl fint... sådana godbitar har vi också förstås!
Ha en fin helg!

7 kommentarer:

Madame B - Vintage & Chic Antique sa...

Hej Marie. jag har skickat en mail till din mailadresse.
trevlig helg.
Kram Harriet

annashusidingtuna sa...

Så mycket fint ni har i butiken.
Kram Anna

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hej där! Va kul du måste ha det bland alla gamla och andra vintageprpylar! Koppar och hyacinter; fint!
Ha en bra helg!
Carin

LOPPISLIV sa...

Hej Marie! Så fint i din butik, och massor av vackra saker överallt. Stor kram Paula

Rummet för välbefinnande sa...

Marie, förlåt att jag inte hört av mig, men idag har det varit fasligt hektiskt. Såg din kommentar förut med måtten, tack snälla. Men, jag känner bara att jag inte riktigt hinner med just nu...... Om jag hinner komma ikapp mig lite till veckan så ska jag ta och mäta och om det passar så hör jag av mig igen. Så får jag helt enkelt chansa på om det finns kvar eller ej. Tusen tack för hjälpen och jag hoppas du förstår att det är lite mycket just nu.
Kram Mia

Linnea sa...

Hej Marie, hoppas ni fick bilderna tillslut. Vilka fina bilder du har tagit, magasinen är nu slutsålda och några nya är redan bokade!

Kramsar Helena

Vita små hjärtan sa...

Så fina inspirerande bilder....
Önskar dig en fin söndag!
Kram Agnetha