lördag 26 april 2008

Utemöbler


Ikväll är jag så vansinnigt trött , så det blir mitt kortaste inlägg.......
Det har varit en intensiv dag, då vi varit till Karlstad och shoppat lite.....
Tyvärr hann jag inte besöka de inredningsbutiker jag hade tänkt, då vi hade andra ärenden....
men det får bli nästa gång.(man vill ju inte stessa på såna ställen , eller hur???!!!)

Som vanligt när jag är i stan, så avslutas det med migrän...slår verkligen aldrig fel...!!!

Nog om det....visar dock inga mer bilder, än på vår gamla fula utemöbel, som ska förpassas till nåt mörkt hörn av trädgården....vi har nämligen köpt en ny, äntligen.....
Hoppas kunna visa upp den imorgon, om tid finnes.
Äntligen kom vi också på en loppis...här runtomkring finns ju inga öppna, så jag har haft hemsk abstinens!!!
Nu hittade jag lite smått och gott....men det får ni se imorron....hoppas jag.
Ha en fortsatt trevlig helg,
kram på er!!

6 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Ser med spänning fram mot dina fynd!

Kram Maud

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hihi;) har med den utemöbeln!!!!;)

Ha en underbar Söndag!!!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan!!

Anonym sa...

Det ska bli spännande att se inköpen, men det var väl inget fel på den gamla heller? Så mörkt tycker jag inte den behöver att stå!

Frida sa...

Hej!
Tack så mycket!
Vilka härliga utemöbler, det är en härlig tid när man kan ta fram dem igen efter vintern!
Ha en fortsatt trevlig söndag:-)
Kramar Frida

Tvert-om-tanten sa...

Byer er som skapt for hodepine... Landliv er det beste... Gleder meg til å se dine funn!
Klem

me and alice sa...

Härligt med nya trädgårdsmöbler...
Spännande att se vad du fyndat!
kram Susanne